Especialitzats a proporcionar un servei integral a les comunitats de
propietaris, en col·laboració amb un equip de professionals de diferents
àmbits que ens permet oferir solucions a diferents plantejaments, el
nostre objectiu és facilitar totes aquelles accions necessàries per al
bon funcionament de la finca, atenent a la conservació i necessitats de
la mateixa, així com proporcionar una atenció personalitzada i una
gestió transparent i eficaç.
Serveis:
- Àrea de gestió-conservació:
- Atenció de trucades/avisos d´avaries i resolució d´incidències.
- Resolució de sinistres i avaries davant les companyies asseguradores.
- Manteniment de l´immoble: execució i seguiment de les obres de reparació i manteniment, assessorament i tramitació d'inspeccions periòdiques.
- Visites periòdiques per comprobar instal.lacions i serveis.
- Àrea de secretaria-assessoria:
- Convocatòries i assistències a les juntes ordinàries i extraordinàries de la comunitat.
- Remissió de les actes i transcripció al llibre oficial.
- Custodia del llibre d´actes
- Àrea econòmica-comptable:
- Emissió i cobrament dels rebuts mensuals comunitaris tant ordinaris com a extraordinaris.
- Seguiment dels impagaments amb informació mensual al president de les gestions que es practiquen.
- Extractes mensuals amb detall de despeses, ingressos i rebuts pendents. El president obté d'aquesta manera un coneixement permanent de la situació econòmica de la comunitat.
- Confecció de la liquidació anual de comptes i pressupostos de despeses.
- Preparació de nòmines, seguretat social i I.R.P.F. dels empleats.